![](https://static.s123-cdn-static-d.com/uploads/1194564/2000_601682ad6c773.png)
![](https://static.s123-cdn-static-d.com/uploads/1194564/2000_601683b696255.png)
התלמידים יחשבו בצורה יצירתית
התלמידים ישתפו פעולה בניהם על מנת להשתחרר מהחבלים
המדריך יעודד את התלמידים לא לוותר
![](https://static.s123-cdn-static-d.com/uploads/1194564/2000_601683d94e35e.png)
חשיבה מחוץ לקופסה
שיתוף פעולה
![](https://static.s123-cdn-static-d.com/uploads/1194564/2000_6016847bf0df8.png)
15 דקות
![](https://static.s123-cdn-static-d.com/uploads/1194564/2000_60168607e9dc2.png)
- חבלים
![](https://static.s123-cdn-static-d.com/uploads/1194564/2000_601685c98c453.png)
הערכות לפעילות:
יש לחלק את התלמידים לזוגות ולקשור את ידיהם בחבלים. על כל זוג להתיר את החבלים כמה שיותר מהר.
הנחיות לקבוצה:
שלב ראשון:
חלוקת הקבוצה לזוגות, כשכל זוג קשור בחבלים. על כל זוג להשתחרר בזמן הקצר ביותר.
שלב שני:
אם אינם מצליחים, יש לתת רמז "חשבו מחוץ
לקופסה".
דגשים נוספים:
אפשר גם להגביל אותם בדיבור ביניהם.
![](https://static.s123-cdn-static-d.com/uploads/1194564/2000_601687c29bfec.png)
איך התחושה להיות תלוי באחר?
האם שקלתם לוותר, כשלא הצלחתם להשתחרר?
כמה זמן לקח לכם להגיע לפתרון?
![](https://static.s123-cdn-static-d.com/uploads/1194564/2000_601688019bb82.png)
![](https://static.s123-cdn-static-d.com/uploads/1194564/2000_6016868573bbc.png)
יש לוודא שהחבלים לא קשורים חלש מדי ולא חזק מדי, בכדי לא לגרום נזק בריאותי/ כל הפעולות הדורשות עניין בטיחותי יש לבחון עם הגוף המקצועי שבארגון שלכם.